• Αρχική
  • Ινστιτούτο
  • Πιστοποίηση
  • Σεμινάρια
    • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
      • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
      • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
    • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
      • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
      • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
    • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
    • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
    • Διαπραγμάτευση Τιμής
    • Η γλώσσα του σώματος
    • Πειθώ
    • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Συμμετοχή
  • Επικοινωνία
Έχετε ερώτηση?
210 67 16 204
info@yesyes.gr
Login
Διαπραγματεύσεις | Πιστοποίηση στις διαπραγματεύσεις | Σεμινάρια ΔιαπραγματεύσεωνΔιαπραγματεύσεις | Πιστοποίηση στις διαπραγματεύσεις | Σεμινάρια Διαπραγματεύσεων
  • Αρχική
  • Ινστιτούτο
  • Πιστοποίηση
  • Σεμινάρια
    • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
      • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
      • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
    • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
      • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
      • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
    • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
    • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
    • Διαπραγμάτευση Τιμής
    • Η γλώσσα του σώματος
    • Πειθώ
    • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Συμμετοχή
  • Επικοινωνία

Blog

  • Home
  • Blog
  • Blog
  • Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ ΧΕΙΡΑΨΙΑΣ

Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ ΧΕΙΡΑΨΙΑΣ

  • Posted by prootos
  • Categories Blog
  • Date 13/04/2020

Γράφει ο Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου 

Το τελετουργικό του χαιρετισμού πάντα είχε ψυχολογικά οφέλη. Βοηθάει στην αλληλεπίδραση των πλευρών της συνάντησης.
Χωρίς μια καλή μορφή πρώτης επαφής αλλά και αποχώρησης. Θα χάσουμε μια ανεκτίμητη ευκαιρία σύνδεσης  με την άλλη πλευρά.
Στις ημέρες μας, χειραψίες, κτύπημα γροθιών ακόμη και αγκώνων δεν είναι επιτρεπτά λόγω της κοντινής απόστασης.
Εκτός του λεκτικού χαιρετισμού που επιλέξετε, πρέπει να συνοδεύεται και με “μη λεκτικό χαιρετισμό”. Ποιον “μη λεκτικό χαιρετισμό” να χρησιμοποιήσουμε στις διά ζώσης ή/και διαδικτυακές μας συναντήσεις ή/και διαπραγματεύσεις;
Πως  αντικαθιστούμε τη χειραψία;  Πως εκφράζουμε μη λεκτικά τον σεβασμό μας στην άλλη πλευρά;

I. ΕΛΑΦΡΙΑ ΥΠΟΚΛΙΣΗ με τα ΧΕΡΙΑ ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ στο πλάι.  Δείχνει ότι δεν προσφέρετε το χέρι σας αλλά έρχεστε με καλές προθέσεις. Αναγνωρίζετε το άτομο ως ξεχωριστό, το τιμάτε και η επαφή είναι ξεχωριστή. To χαμόγελο δεν είναι απαραίτητο. Είναι συνήθως  χαιρετισμός για την αρχή  της συνάντησης.

II. ΝΑΜΑ χαιρετισμός από την αρχαία Ελληνική λέξη “νᾶμα” Οι δύο παλάμες κολλημένες μπροστά στο στήθος (δεν ανεβαίνουν στο ύψος του προσώπου) σε θέση προσευχής.
Ίσως γνωστότερος ως “χαιρετισμός NAMASTE” όπως λέγεται σε χώρες της Άπω Ανατολής.
Είναι δυνατός χαιρετισμός και μπορεί να γίνει κατά την έναρξη ή/και αποχώρηση της συνάντησης.
Έχουμε συναντήσει, παλαιότερα, αρκετούς διπλωμάτες, δικηγόρους, επιχειρηματίες, στελέχη και σε δια ζώσης  διαπραγματεύσεις να  τον χρησιμοποιούν. Με αυτόν κάποιος μπορεί να χαιρετήσει όλους τους συμμετέχοντες στο διαπραγματευτικό τραπέζι αποφεύγοντας, για οποιοδήποτε λόγο, τις ατομικές χειραψίες. Πρόσφατα χρησιμοποιήθηκε από αρκετούς ηγέτες και προσωπικότητες.
Σημειώστε ότι οι Αρχαίοι Έλληνες δεν είχαν  κάποιο χαιρετισμό που τον ονόμαζαν “Νάμα”. Υπάρχουν μερικοί επιστήμονες που υποστηρίζουν η σωστότερη ονομασία πρέπει να είναι η Ελληνική και όχι η σανσκριτική διότι ανταποκρίνεται ουσιαστικότερα στο χαιρετισμό.

III. ΚΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΕΡΙΟΥ – Κούνημα του εσωτερικού της παλάμης:
Το εσωτερικό της παλάμης σηματοδοτεί στον πρωτόγονο εγκέφαλο ότι έρχεστε ειρηνικά και φιλικά. Λέγεται ότι προέρχεται από τους Ινδιάνους της Αμερικής υποδεικνύοντας   ότι δεν κρατάνε όπλα. Για να φανεί ο χαιρετισμός σας πιο φυσικός μπορείτε καθώς κυματίζετε το χέρι σας να μετακινήσετε το επάνω μέρος του σώματος σας ελαφριά προς τα εμπρός. Ίσως είναι ο δημοφιλέστερος και ευκολότερος χαιρετισμός  σε διαδικτυακή αλληλεπίδραση.
Μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε στην αρχή και στο τέλος της συνάντησης. Θεωρείτε “χαλαρός” χαιρετισμός.

IV. Το ΧΕΡΙ στην ΚΑΡΔΙΑ: Βάζοντας το χέρι στην καρδιά για μερικά δευτερόλεπτα,( όπως συνηθίζεται από μερικούς σε σε Εθνικό Ύμνο). Συνήθως γίνεται με το δεξί χέρι αλλά και το αριστερό είναι αποδεκτό. Το χαμόγελο βοηθάει. Είναι ζεστός χαιρετισμός και μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε στην αρχή της επαφής είτε κατά την αποχώρηση. Αποτελέσματα τελευταίων ερευνών υποστηρίζουν ότι τα άτομα που χαιρετούν με αυτόν τον τρόπο τείνουν να είναι πιο ηθικά/τίμια με την άλλη πλευρά.

V. Τα ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ ΧΙΑΣΤΗ (σχήμα Χ) στο στήθος και ένα ευγενικό νεύμα αναγνώρισης. Γρήγορος, εύκολος, προτείνεται για την αρχή της συνάντησης.

VI. Το ΣΗΜΑ της ΝΙΚΗΣ: Το γνωστό σήμα V. Είναι ενδιαφέρον χαιρετισμός και προτείνεται για το τέλος της συνάντησης ιδιαιτέρως εάν η συνάντηση ήταν αποδοτική και επιτυχημένη.
Υπάρχουν και άλλες, από χαλαρές μέχρι πολύ χαλαρές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανάλογα με το κύρος της συνάντησης ή/και της άλλης πλευράς:
α) SHAKA SIGN, πιο γνωστό ως “hang loose”
β) VULCAN SALUTE από το Star Trek
γ) ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΟ ΝΕΥΜΑ του κεφαλιού

Χρησιμοποιήστε όποια “ταιριάζει” στην προσωπικότητα σας, στη σημαντικότητα της συνάντησης και τον σεβασμό που έχουμε για την άλλη πλευρά.

  • Share:
prootos

Previous post

ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΑΤΕ ΣΕ ΤΟΙΧΟ <br>10 τακτικές για να ξεπερνάτε τα αδιέξοδα
13/04/2020

Next post

ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
01/05/2020

You may also like

hr-new-image
Η ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΤΟΥ HR
4 Φεβρουαρίου, 2021
Mediate and legal mediation business concept as a businessman or
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
13 Ιανουαρίου, 2021
photo-new-article-23-11
7 ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
23 Νοεμβρίου, 2020
210 67 16 204

Search

Προτεινόμενα Σεμινάρια

  • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
    • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
    • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
    • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
  • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
  • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
    • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
    • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
    • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
  • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
  • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
  • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
  • Διαπραγμάτευση Τιμής
  • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις

Πρόσφατα άρθρα

Η ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΤΟΥ HR
04Φεβ2021
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
13Ιαν2021
7 ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
23Νοέ2020
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ
03Σεπ2020
ΓΛΩΣΣΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕ-ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΑΣ
10 γρήγορες συμβουλές
14Μαΐ2020
ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
01Μαΐ2020
Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ ΧΕΙΡΑΨΙΑΣ
13Απρ2020
ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΑΤΕ ΣΕ ΤΟΙΧΟ
10 τακτικές για να ξεπερνάτε τα αδιέξοδα
02Απρ2020
e-negotiations
24Μαρ2020
ΑΝΙΧΝΕΥΣΤΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ
17Μαρ2020
logo-yesyes Εκπαιδεύει, Συμβουλεύει & Καθοδηγεί Εταιρείες, Οργανισμούς Φορείς, Επαγγελματίες & Ιδιώτες στις διαπραγματεύσεις τους.

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

  • Ποιοι είμαστε
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Επικοινωνία

ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS

  • Πολιτική Cookies
  • Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

210 67 16 204

info@yesyes.gr

© 2021 Ελληνικό Ινστιτούτο Διαπραγματεύσεων / All right reserved.

Υπηρεσίες Internet

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

Login with your site account

Lost your password?

Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε και να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο site μας. Με τη χρήση του αποδέχεστε αυτόματα και εκείνη των cookies. Αποδοχή Περισσότερα
Πολιτική Cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT