• Αρχική
  • Ινστιτούτο
  • Πιστοποίηση
  • Σεμινάρια
    • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
      • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
      • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
    • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
      • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
      • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
    • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
    • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
    • Διαπραγμάτευση Τιμής
    • Η γλώσσα του σώματος
    • Πειθώ
    • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Συμμετοχή
  • Επικοινωνία
Έχετε ερώτηση?
210 67 16 204
info@yesyes.gr
Login
Διαπραγματεύσεις | Πιστοποίηση διαπραγματεύσεων | Σεμινάρια Διαπραγματεύσεων
  • Αρχική
  • Ινστιτούτο
  • Πιστοποίηση
  • Σεμινάρια
    • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
      • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
      • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
    • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
      • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
      • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
    • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
    • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
    • Διαπραγμάτευση Τιμής
    • Η γλώσσα του σώματος
    • Πειθώ
    • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Συμμετοχή
  • Επικοινωνία

Blog

  • Home
  • Blog
  • Blog
  • ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ με e MAILS

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ με e MAILS

  • Posted by prootos
  • Categories Blog
  • Date 31/03/2021

Γράφει ο Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου 

Το τελευταίο διάστημα συμμετείχαμε σε μια αρκετά εκτενή διαπραγμάτευση μέσω emails.

Τα “είδαμε όλα” όσα μπορούν να συμβούν σε τέτοιες διαπραγματεύσεις.

Οι διαπραγματεύσεις με ηλεκτρικό ταχυδρομείο έχουν αρκετά μειονεκτήματα.

Είναι δύσκολο να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη και υπάρχει τάση σε υπερβολές και σε (γραπτές) εκρήξεις. Πολλοί δεν αισθάνονται την πίεση της “δια ζώσης” και τείνουν να προετοιμάζονται επιπόλαια.

Ορισμένοι τύποι διαπραγματευτών αισθάνονται μεγαλύτερη άνεση να εκφραστούν “σκληρά” και χρησιμοποιούν επικοινωνιακές προκλήσεις όπως αγένειες, σαρκασμοί, μπλόφες, απειλές, διφορούμενα μηνύματα και κακοσχεδιασμένες αντιδράσεις. Οπωσδήποτε είναι ευκολότερο να ειπωθεί το «Όχι» και τυχόν win-win διαπραγμάτευση γίνεται μακρινό όνειρο.

Οι email διαπραγματεύσεις μπορούν ευκολότερα να γίνουν  δυσάρεστες αλλά όμως υπάρχουν. Εξουδετερώστε λοιπόν όσο το δυνατόν περισσότερο τα μειονεκτήματά τους.

  1. Κάνετε την πρώτη επαφή σας δια ζώσης ή έστω διαδικτυακά. Η πρώτη συνάντηση είναι σημαντική για πολλούς λόγους. Τουλάχιστον θα την “δείτε”, θα την παρατηρήσετε, θα την γνωρίσετε καλύτερα  και θα έχετε κάποιες ευκαιρίες να καλλιεργήσετε τη σχέση.
  2. Κάνετε ακόμα περισσότερες ερωτήσεις. Προετοιμάστε και στείλτε της μια λίστα στοχευμένων ερωτήσεων. Συνεχίστε και κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης να κάνετε ερωτήσεις.  Περισσότερες ερωτήσεις και όχι λιγότερες.
  3. Να έχετε γραμμένους μπροστά σας τους στόχους και τα όρια σας. Να τους συμβουλεύεστε συνεχώς πριν της απαντήσετε με το δικό σας mail. Τολμήστε να μοιράζεστε τις προσδοκίες σας ακόμα και όταν νομίζετε ότι τα πράγματα έχουν πάει στραβά.
  4. Όταν αντιμετωπίζετε αγένεια, θυμούς, σκληρές συμπεριφορές ή είστε εσείς θυμωμένοι μην απαντάτε αμέσως. Κάνετε ένα σύντομο διάλειμμα και στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την άλλη πλευρά τουλάχιστον μέσω τηλεφώνου. Η σύγκρουση με συναισθηματική ένταση σπάνια επιλύεται μέσω email.
  5. Εκφράστε τα συναισθήματα σας όπως θα το κάνατε προσωπικά, ιδιαίτερα τα θετικά (π.χ. ενθουσιασμός, εμπιστοσύνη, ελπίδα).
  6. Ερμηνεύστε τα mails της με προσοχή. Φροντίστε να ξεκαθαρίσετε τυχόν ασάφειες αμέσως.
  7. Προσπαθήστε να διατηρήσετε ένα φιλικό τόνο στα email σας ανεξάρτητα την συμπεριφορά της άλλης πλευράς. Ακόμα και ένας απλός χαιρετισμός όπως κάνουμε σε συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη διατήρηση των σχέσεων. Πάντα να γράφετε ένα προσωπικό “μικρό κείμενο” πριν την ουσία του μηνύματός σας. Πάντα να θυμάστε ότι στην άλλη πλευρά υπάρχει μια ανθρώπινη ύπαρξη.

Μη διαπραγματεύεστε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αν δεν υπάρχει ανάγκη.

  • Share:
prootos

Previous post

Η ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΤΟΥ HR
31/03/2021

You may also like

hr-new-image
Η ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΤΟΥ HR
4 Φεβ, 2021
Mediate and legal mediation business concept as a businessman or
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
13 Ιαν, 2021
photo-new-article-23-11
7 ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
23 Νοε, 2020
210 67 16 204

Search

Προτεινόμενα Σεμινάρια

  • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
    • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
    • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
    • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
  • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
  • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
    • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
    • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
    • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
  • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
  • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
  • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
  • Διαπραγμάτευση Τιμής
  • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις

Πρόσφατα άρθρα

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ με e MAILS
31Μαρ2021
Η ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΤΟΥ HR
04Φεβ2021
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
13Ιαν2021
7 ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
23Νοέ2020
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ
03Σεπ2020
ΓΛΩΣΣΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕ-ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΑΣ
10 γρήγορες συμβουλές
14Μαΐ2020
ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
01Μαΐ2020
Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ ΧΕΙΡΑΨΙΑΣ
13Απρ2020
ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΑΤΕ ΣΕ ΤΟΙΧΟ
10 τακτικές για να ξεπερνάτε τα αδιέξοδα
02Απρ2020
e-negotiations
24Μαρ2020
logo-yesyes Εκπαιδεύει, Συμβουλεύει & Καθοδηγεί Εταιρείες, Οργανισμούς Φορείς, Επαγγελματίες & Ιδιώτες στις διαπραγματεύσεις τους.

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

  • Ποιοι είμαστε
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Επικοινωνία

ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS

  • Πολιτική Cookies
  • Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

210 67 16 204

info@yesyes.gr

© 2021 Ελληνικό Ινστιτούτο Διαπραγματεύσεων / All right reserved.

Υπηρεσίες Internet

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

Login with your site account

Lost your password?

Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε και να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο site μας. Με τη χρήση του αποδέχεστε αυτόματα και εκείνη των cookies. Αποδοχή Περισσότερα
Πολιτική Cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT