• Αρχική
  • Ινστιτούτο
  • Πιστοποίηση
  • Σεμινάρια
    • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
      • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
      • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
    • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
      • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
      • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
    • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
    • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
    • Διαπραγμάτευση Τιμής
    • Η γλώσσα του σώματος
    • Πειθώ
    • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Συμμετοχή
  • Επικοινωνία
Έχετε ερώτηση?
210 67 16 204
info@yesyes.gr
Login
Διαπραγματεύσεις | Πιστοποίηση στις διαπραγματεύσεις | Σεμινάρια ΔιαπραγματεύσεωνΔιαπραγματεύσεις | Πιστοποίηση στις διαπραγματεύσεις | Σεμινάρια Διαπραγματεύσεων
  • Αρχική
  • Ινστιτούτο
  • Πιστοποίηση
  • Σεμινάρια
    • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
      • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
      • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
    • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
      • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
      • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
    • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
    • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
    • Διαπραγμάτευση Τιμής
    • Η γλώσσα του σώματος
    • Πειθώ
    • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Συμμετοχή
  • Επικοινωνία

Blog

  • Home
  • Blog
  • Blog
  • ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ

ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ

  • Posted by prootos
  • Categories Blog
  • Date 03/09/2020

Γράφει Άγγελος Κατραμάδος

Από την εμπειρία και την παιδεία που έχω στις διαπραγματεύσεις, θα σας παραθέσω 5 τρόπους που θα αφήσουν την απέναντι πλευρά να θεωρεί πως έφυγε με το πάνω χέρι και να κάθονται και πάλι στο τραπέζι για την επόμενη διαπραγμάτευση σας αν και όταν χρειαστεί.

  1. Να είσαι επαγγελματίας

Διατηρείτε πάντοτε τον επαγγελματισμό και την σωστή συμπεριφορά σας στις διαπραγματεύσεις. Παρόλο που αυτό θα πρέπει να είναι συνήθης πρακτική σε όλες τις διαπραγματεύσεις σας, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να διαπραγματευτείτε με εκείνους με τους οποίους θέλετε μια μελλοντική σχέση.

Διατηρήστε τον επαγγελματισμό σας ακόμα και αν ο ομόλογός σας ακολουθεί τακτικές ‘’περίεργες. Η φήμη και η αποτελεσματικότητά σας θα χτυπηθούν εάν πέσετε στο επίπεδό τους.

  1. Αποφύγετε τις αθέμιτες τακτικές

Αποφύγετε τη χρήση «παιχνιδιών» διαπραγμάτευσης που μπορεί να επιστρέψουν για να σας στοιχειώσουν σε μεταγενέστερες διαπραγματεύσεις με το ίδιο μέρος.

Η διαπραγμάτευση με ύπουλα “παιχνίδια” περιλαμβάνει: χειραγώγηση περιβάλλοντος (χειρισμός του χρόνου, της τοποθεσίας ή της ρύθμισης της διαπραγμάτευσης για να κάνει τον ομόλογό σας να αισθάνεται λιγότερο ισχυρός). Δύναμη σε αριθμούς (εμφανίζοντας τους κατά τη διαπραγμάτευση με πολλά περισσότερα στοιχεία από τον ομόλογό σας) και άλλες παρόμοιες τακτικές.

  1. Εστίαση σε αντικειμενικά κριτήρια.

Κατά τη διαπραγμάτευση ενός ζητήματος μηδενικού αθροίσματος, όπως πόση έκπτωση ενός προϊόντος χρειάζεται ή υπηρεσίας για έναν πελάτη, υπογραμμίστε τα κριτήρια στα οποία βασίζεται η προτεινόμενη έκπτωση. Προτείνετε ότι η έκπτωσή σας είναι δίκαιη βάσει προτύπων όπως:

  • Αγορά αξίας (αυτή είναι η έκπτωση που δίνουμε σε όλους τους προτιμώμενους πελάτες μας).
  • Προηγούμενη λύση (αυτή είναι η ποσοστιαία έκπτωση που σας δώσαμε πέρυσι με βάση τον όγκο που αγοράσατε).
  • Κόστος / κέρδη (με αυτήν την έκπτωση, η τιμή μας για εσάς είναι μόνο 5 τοις εκατό πάνω από το κόστος μας).
  • Απόδοση (με αυτήν την έκπτωση και το προϊόν μας θα πρέπει να μπορείτε να αυξήσετε την αποδοτικότητά σας και να εξοικονομήσετε ακόμη περισσότερο μακροπρόθεσμα).

Η λέξη δίκαιο πάντα ‘’γαργαλάει’’ θετικά τον εγκέφαλο της απέναντι πλευράς.

  1. Δημιουργήστε επαρκή «χώρο για να μετακινηθείτε».

Αξιολογούμε την επιτυχία μας με βάση το πόσο κινήθηκε διαπραγματευτικά ο ομόλογος μας στο τραπέζι. Όσο περισσότερο κινούνται, τόσο πιο επιτυχημένοι νιώθουμε.

Σε δύσκολες διαπραγματεύσεις με ομολόγους που βασίζονται στο ‘’εγώ’’, είναι σημαντικό να συμπεριλάβουμε αυτό το ψυχολογικό στοιχείο στις προσφορές και τις παραχωρήσεις μας.

Μην ξεκινάτε μόνο με μία τιμή και μην αρνείστε να μετακινηθείτε. Αντ ‘αυτού, ξεκινήστε ψηλότερα και δώστε τους μια έκπτωση. Δώστε τους τη δυνατότητα στο τέλος να αισθάνονται ότι είχαν καλή συμφωνία.

  1. Κάντε την τελευταία παραχώρηση.

Τέλος, κάντε την τελευταία παραχώρηση, ειδικά εάν είναι μικρή. Δίνοντας λίγο στο τέλος, θα δώσετε στους ομολόγους σας την ψυχολογική εντύπωση ότι «κέρδισαν». Αυτό έχει σημαντική αξία για εσάς, καθώς οι ικανοποιημένοι διαπραγματευτές θα είναι πολύ πιο πιθανό να τηρήσουν τη συμφωνία.

Οι ικανοποιημένοι business διαπραγματευτές είναι πολύ πιο πιθανό να επιστρέψουν για περισσότερα. Φυσικά, αυτός είναι ένας από τους πρωταρχικούς στόχους σας σε αυτού του είδους τις δύσκολες διαπραγματεύσεις. Θέλετε πάντα να αφήνετε μία καλή εντύπωση στο τέλος όλων γιατί θα δεχτούν να ξανά κάτσουν στο διαπραγματευτικό τραπέζι μαζί σας.

Αφήστε τους να φύγουν ικανοποιημένοι και επίδοξοι νικητές… Εσείς γνωρίζετε περισσότερο από όλους πόσα έχετε κερδίσει.

  • Share:
prootos

Previous post

ΓΛΩΣΣΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕ-ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΑΣ <br>10 γρήγορες συμβουλές
03/09/2020

Next post

7 ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
23/11/2020

You may also like

hr-new-image
Η ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΤΟΥ HR
4 Φεβρουαρίου, 2021
Mediate and legal mediation business concept as a businessman or
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
13 Ιανουαρίου, 2021
photo-new-article-23-11
7 ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
23 Νοεμβρίου, 2020
210 67 16 204

Search

Προτεινόμενα Σεμινάρια

  • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
    • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
    • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
    • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
  • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
  • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
    • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
    • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
    • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
  • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
  • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
  • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
  • Διαπραγμάτευση Τιμής
  • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις

Πρόσφατα άρθρα

Η ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΤΟΥ HR
04Φεβ2021
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
13Ιαν2021
7 ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
23Νοέ2020
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ
03Σεπ2020
ΓΛΩΣΣΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕ-ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΑΣ
10 γρήγορες συμβουλές
14Μαΐ2020
ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
01Μαΐ2020
Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ ΧΕΙΡΑΨΙΑΣ
13Απρ2020
ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΑΤΕ ΣΕ ΤΟΙΧΟ
10 τακτικές για να ξεπερνάτε τα αδιέξοδα
02Απρ2020
e-negotiations
24Μαρ2020
ΑΝΙΧΝΕΥΣΤΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ
17Μαρ2020
logo-yesyes Εκπαιδεύει, Συμβουλεύει & Καθοδηγεί Εταιρείες, Οργανισμούς Φορείς, Επαγγελματίες & Ιδιώτες στις διαπραγματεύσεις τους.

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

  • Ποιοι είμαστε
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Επικοινωνία

ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS

  • Πολιτική Cookies
  • Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

210 67 16 204

info@yesyes.gr

© 2021 Ελληνικό Ινστιτούτο Διαπραγματεύσεων / All right reserved.

Υπηρεσίες Internet

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

Login with your site account

Lost your password?

Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε και να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο site μας. Με τη χρήση του αποδέχεστε αυτόματα και εκείνη των cookies. Αποδοχή Περισσότερα
Πολιτική Cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT