• Αρχική
  • Ινστιτούτο
  • Πιστοποίηση
  • Σεμινάρια
    • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
      • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
      • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
    • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
      • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
      • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
    • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
    • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
    • Διαπραγμάτευση Τιμής
    • Η γλώσσα του σώματος
    • Πειθώ
    • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Συμμετοχή
  • Επικοινωνία
Έχετε ερώτηση?
210 67 16 204
info@yesyes.gr
Login
Διαπραγματεύσεις | Πιστοποίηση διαπραγματεύσεων | Σεμινάρια Διαπραγματεύσεων
  • Αρχική
  • Ινστιτούτο
  • Πιστοποίηση
  • Σεμινάρια
    • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
      • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
      • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
    • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
      • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
      • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
      • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
    • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
    • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
    • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
    • Διαπραγμάτευση Τιμής
    • Η γλώσσα του σώματος
    • Πειθώ
    • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Συμμετοχή
  • Επικοινωνία

Blog

  • Home
  • Blog
  • Blog
  • Η ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΤΟΥ HR

Η ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΤΟΥ HR

  • Posted by prootos
  • Categories Blog
  • Date 04/02/2021

Γράφει ο Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου 

Η διαπραγμάτευση είναι θεμελιώδης δεξιότητα στο HR και συνήθως υποτιμημένη. Τα στελέχη του ανθρώπινου δυναμικού εμπλέκονται σε ένα ευρύ φάσμα διαπραγματεύσεων.

Διαπραγματεύονται ανάγκες, ανησυχίες, επιθυμίες, ελπίδες, όνειρα,  εμπιστοσύνη, εντάσεις, συγκρούσεις. Διαπραγματεύονται χρήματα, αυξήσεις, μειώσεις, αλλαγές. Ψυχο-Οικονομικές διαπραγματεύσεις. Απαιτητικές διαπραγματεύσεις Θα αυξήσετε την αποτελεσματικότητα σας αν λάβετε υπ’ όψη:

  1. ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ- ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

Στις διαπραγματεύσεις τα λόγια δεν περιγράφουν αυτά που συμβαίνουν στ’ αλήθεια. Ποια είναι κίνητρα που ωθούν την άλλη πλευρά να πει αυτά που λέει, να υιοθετήσει αυτές τις θέσεις. Είναι οι ανάγκες, οι επιθυμίες, οι ανησυχίες, οι φόβοι, οι προσδοκίες της που την κάνουν να σας λέει αυτά που ακούτε. Μερικές φορές ίσως δεν θέλει να σας φανερώσει τα κίνητρα της. Προσπαθήστε ξανά με διαφορετική ερώτηση.  Αντί να την ρωτήσετε ‘Γιατί’, ρωτήστε την ‘Γιατί Όχι’; Συχνά τα άτομα που δε σας λένε απευθείας τα συμφέροντά/κίνητρα τους είναι τα άτομα που τους αρέσει να κριτικάρουν. Ρωτήστε τους ‘Γιατί δεν έχει αποτέλεσμα αυτό… ‘, ρωτήστε ‘Γιατί όχι;’ ζητήστε κριτική. Η ανακάλυψη της αλήθειας είναι πιο σπουδαία από την ίδια την αλήθεια.

ΜΑΘΑΙΤΕ τα ΚΙΝΗΤΡΑ, τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ που δημιουργούν τις ΘΕΣΙΕΣ / ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ της.

  1. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Η διαπραγμάτευση είναι ‘ανθρώπινη διεργασία’. Οι άνθρωποι τείνουν να πιστεύουν πως όταν διαφωνούν για κάτι

η μία πλευρά πρέπει να έχει δίκιο και η άλλη άδικο. Συνήθως δεν ισχύει αυτό. Ίσως βλέπουν την κατάσταση διαφορετικά. Αυτή η διαφορετικότητα δημιουργείτε από τρεις τύπους προβλημάτων:

  1. Συναισθηματικά προβλήματα
  2. Αντιληπτικά προβλήματα
  3. Επικοινωνιακά προβλήματα

Μην κάνετε παραχωρήσεις για να αντιμετωπίσετε τα συναισθήματα της, τυχόν αντιληπτικές στρεβλώσεις ή/και επικοινωνιακές παρεξηγήσεις.

Για να είστε αποτελεσματικοί πρώτα αντιμετωπίστε τα ανθρώπινα προβλήματα με τις αντίστοιχες τακτικές και μετά τη διαφορά που έχετε. ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ από τον ΑΝΘΡΩΠΟ

  1. ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Κρατήστε τα συναισθήματά σας υπό έλεγχο. Αν κι’ αυτό είναι σημαντικό σε κάθε διαπραγμάτευση, στην περίπτωση σας είναι ακόμα σπουδαιότερο. Μην αφήνετε την άλλη πλευρά να σας επηρεάσει συναισθηματικά. Εάν η κατάσταση σας επιδεινώνετε σταματήστε, κάνετε ένα διάλειμμα. Μη διαπραγματεύεστε όταν είστε φορτισμένοι συναισθηματικά. Αλλάξτε προσέγγιση. Γίνετε ‘περίεργοι’, η προσέγγιση της ‘περιέργειας’. Κάνετε ερωτήσεις. Ερευνήστε ενεργά γιατί έχει αυτή τη συμπεριφορά ή/και θέση.

Η έκφραση έντονων συναισθημάτων μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό διαπραγματευτικό εργαλείο, αλλά μόνο ως σχεδιασμένη τακτική, ποτέ ως αντίδραση.

Επηρεάστε εσείς συναισθηματικά την άλλη πλευρά κι όχι αυτή εσάς.

ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ‘ΕΞΑΓΩΓΗ’, ΟΧΙ ΓΙΑ ‘ΕΙΣΑΓΩΓΗ’

Οι διαπραγματεύσεις σας να είναι (δεν έχετε άλλη επιλογή) Συμμαχικές / Συνεργατικές. Να μην έχουν άθροισμα ‘μηδενικό’, ‘εγώ κέρδισα – εσύ έχασες’.  Οι εκφράσεις ‘αυτό δεν μπορεί να γίνει’, ‘αυτό δεν μπορείς να το κάνεις’, ‘αυτό πρέπει …‘ δημιουργούν μηδενικό άθροισμα. Αποφύγετε αυτήν την τάση.

  • Share:
prootos

Previous post

ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
04/02/2021

Next post

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ με e MAILS
31/03/2021

You may also like

yesyes-photo
Ο 7/λογος της “ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ”
27 Σεπτεμβρίου, 2021
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ με e MAILS
31 Μαρτίου, 2021
Mediate and legal mediation business concept as a businessman or
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
13 Ιανουαρίου, 2021
210 67 16 204

Search

Προτεινόμενα Σεμινάρια

  • Διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά™
    • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο Ι)
    • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙ)
    • ΑΡΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ στις ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (επίπεδο ΙΙΙ)
  • Διαπραγματεύσεις Διεύθυνσης Προσωπικού
  • Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων
    • ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
    • Στρατηγικές Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙ)
    • Ανώτερες Διαπραγματεύσεις Δικηγόρων (επίπεδο ΙΙΙ)
  • Διαπραγματεύσεις στη Διαμεσολάβηση
  • Διαπραγματεύσεις Πωλητών
  • Διαπραγματεύσεις Αγοραστών
  • Διαπραγμάτευση Τιμής
  • Εισπράξτε υπόλοιπα χωρίς να χαλάτε σχέσεις

Πρόσφατα άρθρα

Ο 7/λογος της “ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ”
27Σεπ2021
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ με e MAILS
31Μαρ2021
Η ΤΡΙΠΛΕΤΑ ΤΟΥ HR
04Φεβ2021
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
13Ιαν2021
7 ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
23Νοέ2020
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ
03Σεπ2020
ΓΛΩΣΣΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕ-ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΑΣ
10 γρήγορες συμβουλές
14Μάι2020
ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
01Μάι2020
Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ ΧΕΙΡΑΨΙΑΣ
13Απρ2020
ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΑΤΕ ΣΕ ΤΟΙΧΟ
10 τακτικές για να ξεπερνάτε τα αδιέξοδα
02Απρ2020
logo-yesyes Εκπαιδεύει, Συμβουλεύει & Καθοδηγεί Εταιρείες, Οργανισμούς Φορείς, Επαγγελματίες & Ιδιώτες στις διαπραγματεύσεις τους.

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

  • Ποιοι είμαστε
  • Άρθρα
  • Είπαν για εμάς
  • Επικοινωνία

ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS

  • Πολιτική Cookies
  • Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

210 67 16 204

info@yesyes.gr

© 2022 Ελληνικό Ινστιτούτο Διαπραγματεύσεων / All right reserved.

Made with {DE.CO.DE} by

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

Login with your site account

Lost your password?

Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε και να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο site μας. Με τη χρήση του αποδέχεστε αυτόματα και εκείνη των cookies. Αποδοχή Περισσότερα
Πολιτική Cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT